Přívozní cisterny řady HT jsou vybavené přední vzduchem odpruženou nápravou s točnou, nádrž je vyrobena z polyesteru tvrzeného skelnými vlákny (GFK). Zadní náprava je kloubová výkyvná. Tento typ cisteren je ideální pro dělenou přepravu kejdy k aplikační cisterně – ať už tažené nebo samochodné. Otočná přední náprava zajišťuje snadné otáčení na menším prostoru, tažným prostředkem může být traktor s výkonem od 160 k. Také může být vybavena vývěvou nebo čerpadlem.

Ultra Light ULT-18

Abychom dokázali zásobovat vysokým výkonem samojízdný stroj nebo jinou aplikační techniku na poli, a tak minimalizovali prostoje, jsou v praxi často nasazovány velmi velké traktory. Nově koncipovaná ULT-18 je tříosá traktorová cisterna s novým konstrukčním konceptem. Samonosná nádrž ze sklolaminátu je zesílená umělou hmotou (GFK) a přímo osazena dvěma vzduchově odpruženými nápravami bez toho, aniž by bylo potřeba separátní šasí. Navíc GFK konstrukce vykazuje korozní odolnost proti kejdě a substrátu z bioplynových stanic.

Objem nádrže15.000 l
Délka nádrže6.000 mm
Indikátor hladinyPlovák
Pneumatiky425/65R22,5
Rozměry (Délka / Šířka / Výška)7700x2430x3500 mm
Hmotnost3.500 kg
Užitečné zatížení14.500 kg
Celková hmotnost18.000 kg

Ultra Light ULT-24

ULT-24 je nově koncipovaná tříosá traktorová cisterna s novým konstrukčním konceptem. Samonosná nádrž ze sklolaminátu je zesílená umělou hmotou (GFK) a přímo osazena třemi vzduchově odpruženými nápravami bez toho, aniž by bylo potřeba separátní šasí. GFK konstrukce vykazuje navíc korozní odolnost proti kejdě a substrátu z bioplynových stanic, přídavné vrstvy uvnitř nádrže nejsou potřeba.

Objem nádrže21.000 l
Délka nádrže7.770 mm
Pneumatiky425/65R22,5
Rozměry (Délka / Šířka / Výška)910 x 243 x 340 cm
Hmotnost5.000 kg
Užitečné zatížení19.000 kg
Celková hmotnost18.000 kg

Nástavba na nákladní automobil

Nákladní automobily jsou jedním z možných řešení situace, kdy musí být kejda dopravována na velké vzdálenosti. Nákladní automobil se čtyřmi nápravami a objemem nádrže 21 m3 se osvědčuje ve svažitém terénu. Díky výborné ovladatelnosti a pohonu na všechny čtyři nápravy zvládají nákladní automobily i ty nejtěžší manévry.

Typ nákladního vozidlaObjem lČerpadlo
3 nápravy15.000volitelně
4 nápravy20.000volitelně
4 nápravy21.000volitelně

Návěsné automobilové cisterny

Sedlové návěsy s umělou nádrží GFK mají velmi univerzální použití. Osvědčily se v zemědělství, v průmyslu a nebo při správě obcí. Technické vybavení odpovídá požadavkům z praxe. Výkonný kompresor a nebo pumpa s otočnými písty zajišťují, aby byla nádrž naplněna v nejkratší možné době. Na přání zákazníka mohou být součástí sedlového návěsu speciální systémy připojení a zapojení, které umožňují optimální funkčnost. Samozřejmostí jsou silniční pneumatiky.

ŘadaLS 28.27/.28LS 32.27/.28LS 38.27/.28
Celková hmotnost28.0 t28.0 t28.0 t
Svislé zatížení10.0 t10.0 t10.0 t
Užitečné zatížení21.0 t25.0 t28.0 t
Max. rychlost80 km/h80 km/h80 km/h
Min. požadavek oleje při 180 bar100 l100 l100 l
Max. tlak200 bar200 bar200 bar
Objem nádrže21 m³25 m³28 m³
Počet náprav233
Zatížení náprav9.000 kg9.000 kg9.000 kg
Počet vlnolamů333

Tandem

Tandemové cisterny Zunhammer jsou krátké a malé. Kompaktní design přináší více obratnosti nejen při provozu jedné cisterny, ale i při zapřažení dvou cisteren K 15T za sebou při dodržení celkové délky 18m. Plastová nádrž má tvar klínu umístěného v rámu cisterny, což je optimální pro umístění míchacího šneku. Nízké těžiště je výhodou i při průjezdu zatáčkami a brzdění. Transportní cisterny mohou být vybaveny horním nebo spodním závěsem. Plnění probíhá přes horní víko nebo přes spodní přírubu na straně.

ŘadaObjemPočet vlnolamůPneumatiky
K11T11.000 l1385/65R22,5
K12T12.500 l2385/65R22,5
K15T15.500 l2425/65R22,5
SK18T18.500 l2445/65R22,5 RE