Přívozní cisterny řady HT jsou vybavené přední vzduchem odpruženou nápravou s točnou, nádrž je vyrobena z polyesteru tvrzeného skelnými vlákny (GFK). Zadní náprava je kloubová výkyvná. Tento typ cisteren je ideální pro dělenou přepravu kejdy k aplikační cisterně – ať už tažené nebo samochodné. Otočná přední náprava zajišťuje snadné otáčení na menším prostoru, tažným prostředkem může být traktor s výkonem od 160 k. Také může být vybavena vývěvou nebo čerpadlem.
Ultra Light ULT-18
Abychom dokázali zásobovat vysokým výkonem samojízdný stroj nebo jinou aplikační techniku na poli, a tak minimalizovali prostoje, jsou v praxi často nasazovány velmi velké traktory. Nově koncipovaná ULT-18 je tříosá traktorová cisterna s novým konstrukčním konceptem. Samonosná nádrž ze sklolaminátu je zesílená umělou hmotou (GFK) a přímo osazena dvěma vzduchově odpruženými nápravami bez toho, aniž by bylo potřeba separátní šasí. Navíc GFK konstrukce vykazuje korozní odolnost proti kejdě a substrátu z bioplynových stanic.
Objem nádrže | 15.000 l |
Délka nádrže | 6.000 mm |
Indikátor hladiny | Plovák |
Pneumatiky | 425/65R22,5 |
Rozměry (Délka / Šířka / Výška) | 7700x2430x3500 mm |
Hmotnost | 3.500 kg |
Užitečné zatížení | 14.500 kg |
Celková hmotnost | 18.000 kg |
Ultra Light ULT-24
ULT-24 je nově koncipovaná tříosá traktorová cisterna s novým konstrukčním konceptem. Samonosná nádrž ze sklolaminátu je zesílená umělou hmotou (GFK) a přímo osazena třemi vzduchově odpruženými nápravami bez toho, aniž by bylo potřeba separátní šasí. GFK konstrukce vykazuje navíc korozní odolnost proti kejdě a substrátu z bioplynových stanic, přídavné vrstvy uvnitř nádrže nejsou potřeba.
Objem nádrže | 21.000 l |
Délka nádrže | 7.770 mm |
Pneumatiky | 425/65R22,5 |
Rozměry (Délka / Šířka / Výška) | 910 x 243 x 340 cm |
Hmotnost | 5.000 kg |
Užitečné zatížení | 19.000 kg |
Celková hmotnost | 18.000 kg |
Nástavba na nákladní automobil
Nákladní automobily jsou jedním z možných řešení situace, kdy musí být kejda dopravována na velké vzdálenosti. Nákladní automobil se čtyřmi nápravami a objemem nádrže 21 m3 se osvědčuje ve svažitém terénu. Díky výborné ovladatelnosti a pohonu na všechny čtyři nápravy zvládají nákladní automobily i ty nejtěžší manévry.
Typ nákladního vozidla | Objem l | Čerpadlo |
3 nápravy | 15.000 | volitelně |
4 nápravy | 20.000 | volitelně |
4 nápravy | 21.000 | volitelně |
Návěsné automobilové cisterny
Sedlové návěsy s umělou nádrží GFK mají velmi univerzální použití. Osvědčily se v zemědělství, v průmyslu a nebo při správě obcí. Technické vybavení odpovídá požadavkům z praxe. Výkonný kompresor a nebo pumpa s otočnými písty zajišťují, aby byla nádrž naplněna v nejkratší možné době. Na přání zákazníka mohou být součástí sedlového návěsu speciální systémy připojení a zapojení, které umožňují optimální funkčnost. Samozřejmostí jsou silniční pneumatiky.
Řada | LS 28.27/.28 | LS 32.27/.28 | LS 38.27/.28 |
Celková hmotnost | 28.0 t | 28.0 t | 28.0 t |
Svislé zatížení | 10.0 t | 10.0 t | 10.0 t |
Užitečné zatížení | 21.0 t | 25.0 t | 28.0 t |
Max. rychlost | 80 km/h | 80 km/h | 80 km/h |
Min. požadavek oleje při 180 bar | 100 l | 100 l | 100 l |
Max. tlak | 200 bar | 200 bar | 200 bar |
Objem nádrže | 21 m³ | 25 m³ | 28 m³ |
Počet náprav | 2 | 3 | 3 |
Zatížení náprav | 9.000 kg | 9.000 kg | 9.000 kg |
Počet vlnolamů | 3 | 3 | 3 |
Tandem
Tandemové cisterny Zunhammer jsou krátké a malé. Kompaktní design přináší více obratnosti nejen při provozu jedné cisterny, ale i při zapřažení dvou cisteren K 15T za sebou při dodržení celkové délky 18m. Plastová nádrž má tvar klínu umístěného v rámu cisterny, což je optimální pro umístění míchacího šneku. Nízké těžiště je výhodou i při průjezdu zatáčkami a brzdění. Transportní cisterny mohou být vybaveny horním nebo spodním závěsem. Plnění probíhá přes horní víko nebo přes spodní přírubu na straně.
Řada | Objem | Počet vlnolamů | Pneumatiky |
K11T | 11.000 l | 1 | 385/65R22,5 |
K12T | 12.500 l | 2 | 385/65R22,5 |
K15T | 15.500 l | 2 | 425/65R22,5 |
SK18T | 18.500 l | 2 | 445/65R22,5 RE |